reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Rado Lukáč

Rado Lukáč

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

introvert v tele extroverta Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ingvar Kamprad z Elmtaryd pri Agunnaryd

Rado Lukáč

Ingvar Kamprad z Elmtaryd pri Agunnaryd

Keď sa pred vyše osemdesiatimi rokmi narodil malý Ingvar, isto netušil, že sa stanem jeho fanúšikom. Lepšie povedané, fanúšikom  jeho skvelých nápadov.

  • 21. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 776x
  • 3
Cyklomaratónska MTB séria 2008 - 1.

Rado Lukáč

Cyklomaratónska MTB séria 2008 - 1.

Uplynulú sobotu,19.4., bola zahájená, po novom Cyklomaratónska MTB séria 2008 /bývalý Merida peloton cup/, v poradí prvým MX vo Svätom Jure. Na štarte Kaktus Bike Svätojurského MTB maratónu /www.cksvatyjur.sk/ sa, za vcelku slnečného počasia ,stretlo 385 bikerov z domova i zo zahraničia, v rôznych kategóriách, na dvoch tratiach.

  • 21. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 957x
  • 3
Juraj a Mária

Rado Lukáč

Juraj a Mária

Už jedna zo záverečných scén jednej formanovky /Prelet nad kukučím hniezdom/ hovorí o tom, že pokiaľ sa o niečo nepokúsime, tak nebudeme vedieť, či na to máme, či to zvládneme, alebo nie. Z takej predstavy často krát vzniká frustrácia na celý život. Celoživotné premýšľanie, aké by to bolo, keby...

  • 3. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 946x
  • 2
Moja dilema - vnútorný, ale vyjasnený, rozpor

Rado Lukáč

Moja dilema - vnútorný, ale vyjasnený, rozpor

Už pár rokov mám takú dilemu. Sú to také dva diametrálne odlišné uhly pohľadu, vždy na jednu a tú istú vec, záležitosť. Tou záležitosťou je výchova našich detí, ich príprava a nasmerovanie do reálneho života. Podotýkam, že zatiaľ zakaždým u mňa vyhral jeden a ten istý uhol.

  • 20. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 676x
  • 0
Rýchly a zmotaný 4.KT /akože kalendárny týždeň/

Rado Lukáč

Rýchly a zmotaný 4.KT /akože kalendárny týždeň/

Úvodom by som chcel upozorniť, že v najbližších pár riadkoch pôjde o obyčkovú oddychovku, zmes mojich zážitkov a nálad, ktoré ma postretli v tomto období. Celý týždeň začal vcelku zaujímavo...

  • 23. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 573x
  • 2
reklama
Strašný, prepytujem, grc

Rado Lukáč

Strašný, prepytujem, grc

Niekoľko chvíľ som uvažoval, či je vôbec vhodné pokaziť vám dnešok niečim takým,

  • 17. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 750x
  • 15
Minimálne na čom sa Slováci dokážu zhodnúť...

Rado Lukáč

Minimálne na čom sa Slováci dokážu zhodnúť...

Pri spomienkach na dobu môjho detstva sa mi, okrem mnohých zážitkov, vynárajú aj moje prvé gurmánske pocity a vnemy. A z tých čias mi zostalo, nebojím sa

  • 16. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 859x
  • 4
reklama
SkryťZatvoriť reklamu