reklama

Rýchly a zmotaný 4.KT /akože kalendárny týždeň/

Úvodom by som chcel upozorniť, že v najbližších pár riadkoch pôjde o obyčkovú oddychovku, zmes mojich zážitkov a nálad, ktoré ma postretli v tomto období. Celý týždeň začal vcelku zaujímavo...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

... "najtlajfovou" šaškárňou o vyjadrení dôvery/nedôvery premiérovi. Pravdepodobne sa pohybujem v zlej, rozumej, nesprávnej spoločnosti, čo sa týka mienkotvorby, lebo väčšina okolia tvrdí, že ostatné /bohužiaľ pravdepodobne nie posledné/ ťahy premiéra už dávno prekračujú rámec všetkej slušnosti a morálnosti tohto sveta. Doslova, každý okolo mňa nenachádza už nejakú tú dobu slušné výrazy, napriek tomu jeho preferencie rastú a stávajú sa neotrasiteľnými. Je na mnohých fórach badateľné ako nám "bratia Česi" unikajú, nemyslim si, že práve "parlamentné šaškárne" je to, čo malo byť prvé, v čom sme ich dobehli. Keďže každý normálny občan tohto štátu mohol tušiť ako to celé dopadne, pondelková parlamentná noc bola ďalším napľutím do našich tvári, za naše peniaze. Nie som až takým veľkým fanúšikom "žraločích spoločností", ale Pente, v kauze Dôvera, úprimne fandím.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Iné zmätočno nám pripravila teta príroda so svojimi vrtochmi. Bolo, a ešte stále je, zaujímavé sledovať externý teplomer v mojom aute počas týchto dní ako si "behá" hore - dolu. Asi to tak už raz bude, asi to bude nejaká nežiadúca pridaná hodnota globálneho otepľovanie a budeme sa musieť zmieriť s takými divnými januármi. Fakt by som sa teraz nerád púšťal do biznisu s lyžiarskými strediskami, po tom, ako sa objavilo umele zasnežovanie. Osobne som zvedavý, kto príde prvý a začne pod zjazdovky ukladať chladiace systémy...

Super bolo, po predchádzajúcich úspechoch Veroniky Zuzulovej /tu by som sa chcel pristaviť a opýtať sa, kto robí výber na odvysielanie prenosov zo svetového pohára, lebo akurát ten zo Špindla nebol na Dvojke ako natruc odvysielaný. Poznáte niekto odpoveď?/, sledovať úspešný prestup Škrtela do slávnych Red´s, či gólové parády Hamšíka. Myslím si, že až budúcnosť docení týchto chalanov. A už vôbec netreba zabudnúť na Danielu Hantuchovú a jej pekný zápis v tohtoročnom Australien Open. Dokázala "sfúzovať" dve podstatné veci. Ku šťastnému žrebu pridala načasovanú formu, a výsledok sa dostavil. Hádzanári neprekvapili a pri predvedenej hre by bol každý iný výsledok, nedajbože postup zo skupiny, nezaslúžený. Ešťe som zvedavý na baby z Kositu, čo dokážu v Gdyni.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

K mojím náladovým mixom patrí aj jeden z "forwardov", ktoré apriori neznášam, ale tento ma fakt pobavil. Tak trochu vystihuje posledné dni, možno práve v politickej, či "smotánkovej" spoločnosti. Preto vám ho servírujem, nech sa páči.

Jeden doktor na stáži navštívil miesto nazývané honosne mentálny inštitút a pýta sa jedného pacienta:
"Ako ste sa sem dostal? Aká je povaha vašej choroby?"
"No, začalo to tým, že som sa oženil. To som nikdy nemal robiť.
Vzal som si totiž jednu vdovu, čo mala dospelú dcéru, ktorá sa teda stala mojou nevlastnou dcérou. Keď prišiel na návštevu môj otec, tak sa do nej zamiloval a potom sa s ňou oženil, takže moja nevlastná dcéra teraz bola mojou nevlastnou matkou. Potom sa mojej žene narodil syn, ktorý bol samozrejme tiež otcov švagor, pretože to bol brat jeho manželky. No, ako som vám hovoril, moja nevlastná dcéra bola tiež moja nevlastná matka, takže jej malý brat bol teraz i mojím strýkom. No, a z toho tiež vyplýva, že moja žena, ktorá je matkou mojej nevlastnej matky, je tiež mojou babičkou a ja som jej vnuk. Ale to nie je všetko. Pretože mám za ženu nevlastnú babičku, nie som len jej manžel a vnuk, ale som tiež svoj dedko. Teraz už chápete, prečo som tu?"

Rado Lukáč

Rado Lukáč

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

introvert v tele extroverta Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu